Open sollicitatie Locatiecoördinator

Locatiecoördinator

Wat ga je doen?

De locatiecoördinator is verantwoordelijk voor de kwaliteit van dienstverlening, arbeid en middelen binnen een locatie. Je houdt het overzicht en prioriteert, coördineert en evalueert de ondersteuning die we bieden. Daarbij sta je in verbinding met collega’s, mensen die ondersteuning krijgen, hun verwanten en andere betrokkenen.

Je coacht en enthousiasmeert je collega’s. Je signaleert waar ze tegenaan lopen of wat ze nodig hebben en draagt bij aan hun persoonlijke ontwikkeling. Verder ben je verantwoordelijk voor het huishoudboekje van de locatie.

Wat breng je mee?

We verwachten een relevante hbo-opleiding, maar wat we belangrijker vinden is:

  • Professionaliteit: je zorgt ervoor dat mensen de juiste ondersteuning krijgen. Daarnaast kun je collega’s op een praktische en methodische wijze stimuleren in hun persoonlijke ontwikkeling. Hierbij neem je zelfstandig beslissingen en je neemt je verantwoordelijkheid. Je gaat respectvol om met de ander. Je zegt wat je doet en doet wat je zegt.
  • Een kritische blik: je hebt een sterk reflecterend vermogen. Je bevraagt collega’s over jouw inbreng en deelt jouw waarnemingen met hen.
  • Creativiteit: je treedt waar nodig buiten de gebaande paden en kunt werken binnen kaders, zonder gedetailleerde regels. Je neemt initiatief en denkt in kansen en mogelijkheden.
  • Leervermogen: je wilt jezelf steeds verder ontwikkelen. Waarom? Omdat je altijd op zoek bent naar een manier waarop je mensen nog beter kunt ondersteunen. Ook stimuleer je je collega’s om het beste uit zichzelf te halen.
  • Flexibiliteit: zonder moeite wissel je tussen mensen en werkzaamheden. Je speelt in op veranderingen, want ‘wat we vandaag nog niet in huis hebben, kan morgen heel gewoon zijn’. Daarnaast kun je werken in onregelmatige diensten.

Over de JP

Onze cultuur en waarden vormen de kern van de JP. Je krijgt het vertrouwen en de verantwoordelijkheid om te doen wat nodig is. Wie je bent als mens is direct van invloed op de kwaliteit van je werk: we zijn ons eigen instrument. Bij de JP ben je eigenaar van je werk, waarbij we elkaar deelgenoot maken van wat we waarnemen en wat we doen. Daarbij deel je ook je dilemma’s. Bij alles wat je doet, blijf je zelf nadenken. Je maakt alles zo eenvoudig mogelijk.

De JP ondersteunt mensen bij hun leven. Wat voor de één heel gewoon is, is dat voor de ander niet. Wil je meer weten over de JP? Kijk dan op onze website.

Arbeidsvoorwaarden

  • Dienstverband: je krijgt in eerste instantie een tijdelijk arbeidsovereenkomst met uitzicht op een contract voor onbepaalde tijd.
  • Salaris: je wordt ingeschaald in functiegroep 55 (max. € 4.211,– bruto per maand bij een fulltime dienstverband).

Werving naar aanleiding van deze vacature? Nee, bedankt.

Wat biedt de JP?

Leerklimaat

Leerklimaat

Bij de JP kijken we naar wat iemand nodig heeft. Dat maatwerk geldt ook voor medewerkers. Met trainingen, coaching en intervisie blijf je jezelf steeds ontwikkelen.

Werkomgeving

Werkomgeving

Je krijgt het vertrouwen om te kunnen doen wat nodig is, ook voor jezelf. We vinden het belangrijk dat je in balans bent, kunt genieten en je gezond voelt.

Arbeidsvoorwaarden

Arbeidsvoorwaarden

Naast je salaris krijg je vakantiegeld, een reiskostenvergoeding, een eindejaarsuitkering en een toeslag bij onregelmatige diensten.

Sollicitatieproces

  • Je solliciteert
    We nemen contact met je op om te bespreken wat mogelijk is en of werken bij de JP bij jou past.
  • Kennismakingsgesprek
    Zien we mogelijkheden? Dan nodigen we je uit voor een gesprek met de locatiecoördinator. Tijdens deze kennismaking leren we elkaar beter kennen.
  • Het vervolggesprek
    De locatiecoördinator informeert je over het vervolg. Dit kan een tweede gesprek zijn of je draait een dagdeel mee op de locatie.
  • Wederzijdse klik
    Zijn we allebei enthousiast? Dan maken we afspraken en verwelkomen we je als nieuwe collega.

Aan de slag bij de JP?

Heb je nog vragen?

Neem contact op met de locatiecoördinator van een locatie bij jou in de buurt.