Vlogs, berichten en verhalen

In beeld

Toon enkel

Bericht

1998

1998 was het jaar waarin we ons losmaakten van de ASVZ en als zelfstandige organisatie verder gingen. Sindsdien richten we ons op vraaggericht werken. We laten onze dienstverlening zoveel als mogelijk is aansluiten bij de individuele ondersteuningsvraag. Dat is dus niet iets van de laatste tijd, het zit al vanaf het begin in onze manier van werken.

Bericht

Hoe zou je het thuis doen?

We streven naar eenvoud en houden het graag zo simpel mogelijk. Hoe zou je het thuis doen? Heb jij hier een mooi voorbeeld van? Deel ‘m in een reactie op onze LinkedIn-pagina!

Bericht

3.900 mensen die we ondersteunen

We krijgen vaak de vraag hoeveel mensen we ondersteuning bieden. Inmiddels ondersteunen we zo’n 3.900 mensen bij hun leven.

Bericht

Locatie Monshouwerlaan in Hoevelaken

Ken je locatie Monshouwerlaan in Hoevelaken al? Deze is vorig jaar zomer officieel geopend. De mensen die hier wonen ondersteunen we onder meer bij het huishouden, boodschappen doen en/of koken, het aanbrengen van dagelijkse structuur, persoonlijke verzorging en het aangaan van sociale contacten. Op deze locatie zijn trouwens nog een aantal ondersteuningsplekken beschikbaar. Kijk voor meer informatie op de website van de JP.

Bericht

Doen wat nodig is

Een belangrijk uitgangspunt bij de JP is ‘doen wat nodig is’. Ook in de huidige onzekere situatie rondom het coronavirus zijn we daar gelukkig toe in staat. Samen zetten we de schouders eronder om mensen juist in deze bijzondere omstandigheden op een voor hen passende manier te ondersteunen. We zien doortastendheid, flexibiliteit en creativiteit. Mensen weten elkaar te vinden en werken samen. Daar zijn we trots op!
 
De JP van den Bent stichting volgt de adviezen van het RIVM en de GGD op de voet en handelt daar ook naar. Daarbij doen we ons uiterste best om de mensen die we ondersteunen en onze collega’s te beschermen tegen een besmetting met het coronavirus.
 
We informeren collega’s dagelijks via onze interne communicatiemiddelen. Heb je vragen? Stel ze dan aan één van de JP-medewerkers. Zij beantwoorden je vraag graag of zorgen ervoor dat iemand anders er bij je op terugkomt.